Jump to content
I will no longer be developing resources for Invision Community Suite ×
By fans, for fans. By fans, for fans. By fans, for fans.

Recommended Posts

Posted (edited)

ere

Mourinho slog på dansk supertalent

16 -årige Morten Nielsen gennemgik for nyligt en noget speciel manddomsprøve foran Chelseas stjernespækkede mandsskab.

Af Torsten Kjems Hansen, onsdag 30. august 2006, 10:06

Der er sket meget i Morten Nielsens liv i den seneste måned efter, at han skiftede fra FC København til mægtige Chelsea. Hver dag har budt på nye og spændende oplevelser for den unge dansker, men forleden måtte han gennemgå en noget speciel tradition.

- De har en tradition for alle nye spillere i klubben. Efter at jeg havde trænet med U/18 truppen, skulle jeg gå ind i et omklædningsrum, hvor alle førsteholdsspillerne sad sammen med José Mourinho. De var der alle sammen - alle de store stjerner. De satte musik på en ghettoblaster, og så skulle jeg danse foran dem, fortæller Morten Nielsen med et grin til forza.dk

- Jeg har aldrig været så nervøs i hele mit liv, siger det 16-årige stortalent, der skulle gennemgå den noget specielle manddomsprøven helt alene.

Som om, at dansen ikke var nok til at få den unge spillers kinder til at blusse, var der mere i vente hos Mourinho og Co.

- Når så man har danset lidt, og de ikke syntes, at man gør det godt nok, er det tradition, at de begynder at smække dig med deres klipklapper. Så med Mourinho i spidsen blev jeg slået med adskillige klipklapper, mens jeg forsøgte at danse, siger Morten Nielsen.

Klipklap-øretæverne foregik i absolut venskabelig stemning, men den unge dansker har i hvert fald fået sig en oplevelse for livet og har altså allerede været i en noget speciel nærkontakt med nogen af verdens allerstørste fodboldstjerner.

Personal translation. Not done by a proffesional.

Mourinho physically abused Danish super talent.

16 year old Morten Nielsen recently experienced kind of a special manhood test, in front of the star packed Chelsea team.

A lot has happened in the life of Morten Nielsen in the last month, after switching from FC Copenhagen to Mighty Chelsea. Everyday has welcomed new and exciting experiences. But yesterday he had to try somewhat of a special tradition.

“They have a special tradition for all new players in the club, after I've trained with the U18 squad, I had to go into a locker room where all first-team players were sitting along with José Mourinho. They were all there, all the big stars. They had a ghetto blaster playing some music, and had me dancing for them” tells Morten Nielsen.

“I've never been so nervous my whole life” tells the 16-year old super talent, who had to go through this manhood test, by him self.

As if the dance was not enough to make the young players cheeks blush, Mourinho and Co. had more in order.

“When you've dance a bit, and they don't feel you're doing a god enough job, it is a tradition that they start spanking you with their flip-flopper's. So with Mourinho in charge, they started spanking me, while I kept on dancing” tells Morten Nielsen. It was all in a friendly manner, but the young Dane certainly got him self an experience of a life time.

Fekin Pervert!!!!! :popcorn:

Edited by Crouchinho